Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49006
Назва: The use of artificial intelligence in the fields of marketing and management
Автори: Myhal, Oksana
Golyash, Maryana
Skomorokhova, Veronika
Дата публікації: 2023
Видавництво: ЗУНУ
Бібліографічний опис: Myhal, O. The use of artificial intelligence in the fields of marketing and management [Текст] / Oksana Myhal, Maryana Golyash, Veronika Skomorokhova // Інноваційні процеси економічного та соціально-культурного розвитку: вітчизняний та зарубіжний досвід : тези доп. ХVI Міжнар. наук.-практ. конф. молод. учених і студ. [Тернопіль, 28-29 берез. 2023 р.]. – Тернопіль : ЗУНУ, 2023. – С. 218-220.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49006
Розташовується у зібраннях:ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ ЕКОНОМІЧНОГО ТА СОЦІАЛЬНО-КУЛЬТУРНОГО РОЗВИТКУ: ВІТЧИЗНЯНИЙ ТА ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Myhal Oksana.pdf218.07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.