Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49049
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorBuchynska, Viktoriia-
dc.date.accessioned2023-12-04T14:10:47Z-
dc.date.available2023-12-04T14:10:47Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationBuchynska, V. The influence of culture on consumer behavior [Текст] / Viktoriia Buchynska // Інноваційні процеси економічного та соціально-культурного розвитку: вітчизняний та зарубіжний досвід : тези доп. ХVI Міжнар. наук.-практ. конф. молод. учених і студ. [Тернопіль, 28-29 берез. 2023 р.]. – Тернопіль : ЗУНУ, 2023. – С. 268-270.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49049-
dc.publisherЗУНУuk_UA
dc.titleThe influence of culture on consumer behavioruk_UA
Розташовується у зібраннях:ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ ЕКОНОМІЧНОГО ТА СОЦІАЛЬНО-КУЛЬТУРНОГО РОЗВИТКУ: ВІТЧИЗНЯНИЙ ТА ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Buchynska Viktoriia.pdf267.17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.