Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49215
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДзіс, Арсен Валентинович-
dc.date.accessioned2024-01-16T11:30:15Z-
dc.date.available2024-01-16T11:30:15Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationДзіс А. В. Покращення маркетингового ціноутворення на підприємстві [Електронний ресурс] = Improvment of marketing pricing at the enterprise : кваліфікаційна робота : спец. 075 – маркетинг освітньо-професійна програма – маркетинг / Арсен Валентинович Дзіс ; наук. керівник к.е.н., доц. В. Т. Дудар. – Тернопіль : ЗУНУ, 2023. – 81 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49215-
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі висвітлені теоретично-методичні засади формування маркетингової цінової політики підприємств. Проаналізовано маркетингова діяльність підприємства «Коропчанка». Запропоновано стратегічні перспективи розвитку досліджуваного підприємства на ринку хлібопродуктів. Запропоновано концепцію покращення маркетингової цінової діяльності досліджуваного підприємства. Розраховано показники ефективності запропонованих заходів.uk_UA
dc.publisherТернопіль, ЗУНУuk_UA
dc.subjectмаркетингова цінова політикаuk_UA
dc.subjectмаркетингова цінова діяльністьuk_UA
dc.titleПокращення маркетингового ціноутворення на підприємствіuk_UA
dc.title.alternativeImprovment of marketing pricing at the enterpriseuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:2023-2024 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dziz A.V.pdf1.8 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.