Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49215
Назва: Покращення маркетингового ціноутворення на підприємстві
Інші назви: Improvment of marketing pricing at the enterprise
Автори: Дзіс, Арсен Валентинович
Ключові слова: маркетингова цінова політика
маркетингова цінова діяльність
Дата публікації: 2023
Видавництво: Тернопіль, ЗУНУ
Бібліографічний опис: Дзіс А. В. Покращення маркетингового ціноутворення на підприємстві [Електронний ресурс] = Improvment of marketing pricing at the enterprise : кваліфікаційна робота : спец. 075 – маркетинг освітньо-професійна програма – маркетинг / Арсен Валентинович Дзіс ; наук. керівник к.е.н., доц. В. Т. Дудар. – Тернопіль : ЗУНУ, 2023. – 81 с.
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі висвітлені теоретично-методичні засади формування маркетингової цінової політики підприємств. Проаналізовано маркетингова діяльність підприємства «Коропчанка». Запропоновано стратегічні перспективи розвитку досліджуваного підприємства на ринку хлібопродуктів. Запропоновано концепцію покращення маркетингової цінової діяльності досліджуваного підприємства. Розраховано показники ефективності запропонованих заходів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49215
Розташовується у зібраннях:2023-2024 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dziz A.V.pdf1.8 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.