Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49221
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМороз, Андрій Васильович-
dc.date.accessioned2024-01-16T12:26:35Z-
dc.date.available2024-01-16T12:26:35Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationМороз А. В. Шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємства на засадах дослідження поведінки споживачів на ринку Електронний ресурс] = Ways to increase the competitiveness of the enterprise on the basis of research on consumer behavior in the market : кваліфікаційна робота : спец. 075 – маркетинг освітньо-професійна програма – маркетинг / Андрій Васильович Мороз ; наук. керівник к.е.н., доц. С. Є. Хрупович. – Тернопіль : ЗУНУ, 2023. – 102 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49221-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота Шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємства на засадах дослідження поведінки споживачів на ринкуuk_UA
dc.publisherТернопіль, ЗУНУuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможність підприємстваuk_UA
dc.titleШляхи підвищення конкурентоспроможності підприємства на засадах дослідження поведінки споживачів на ринкуuk_UA
dc.title.alternativeWays to increase the competitiveness of the enterprise on the basis of research on consumer behavior in the marketuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:2023-2024 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Moroz A.V..pdf1.05 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.