Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49221
Назва: Шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємства на засадах дослідження поведінки споживачів на ринку
Інші назви: Ways to increase the competitiveness of the enterprise on the basis of research on consumer behavior in the market
Автори: Мороз, Андрій Васильович
Ключові слова: конкурентоспроможність підприємства
Дата публікації: 2023
Видавництво: Тернопіль, ЗУНУ
Бібліографічний опис: Мороз А. В. Шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємства на засадах дослідження поведінки споживачів на ринку Електронний ресурс] = Ways to increase the competitiveness of the enterprise on the basis of research on consumer behavior in the market : кваліфікаційна робота : спец. 075 – маркетинг освітньо-професійна програма – маркетинг / Андрій Васильович Мороз ; наук. керівник к.е.н., доц. С. Є. Хрупович. – Тернопіль : ЗУНУ, 2023. – 102 с.
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота Шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємства на засадах дослідження поведінки споживачів на ринку
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49221
Розташовується у зібраннях:2023-2024 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Moroz A.V..pdf1.05 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.