Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49382
Назва: Словник понять і термінів з маркетингу
Автори: Борисова, Т. М.
Галько, Л. Р.
Дудар, В.Т.
Іванечко, Н. Р.
Окрепкий, Р. Б.
Процишин, Ю. Т.
Хрупович, С. Є.
Ключові слова: маркетинг
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Словник понять і термінів з маркетингу / Борисова Т.М., Галько Л.Р., Дудар В.Т, Іванечко Н.Р., Окрепкий Р.Б., Процишин Ю.Т., Хрупович С.Є. - Тернопіль: ЗУНУ, 2023. 112 с.
Опис: У словнику представлено у систематизованому вигляді базова термінологія з дисципліни «Маркетинг», яка може бути корисною при вивченні всього блоку маркетингових дисциплін. Для студентів закладів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» та інших спеціальностей галузі знань 07 «Управління та адміністрування» для всіх форм навчання першого (бакалаврського) рівня вищої освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49382
ISBN: 978-966-654-736-4
Розташовується у зібраннях:Підручники і навчальні посібники

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Словник 2023 – МАРК-2024.pdf1.32 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.