Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49722
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСисоєва, Інна-
dc.contributor.authorРоледерс, Вікторія-
dc.contributor.authorПогріщук, Олег-
dc.date.accessioned2024-03-06T17:43:18Z-
dc.date.available2024-03-06T17:43:18Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationСисоєва І.М.,Роледерс В.В., Погріщук О.Б.СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ БІЗНЕСУ В УМОВАХ СТАНОВЛЕННЯ ЦИРКУЛЯРНОЇ ЕКОНОМІКИ: РЕАЛІЇ ВЕДЕННЯ БІЗНЕСУ В УМОВАХ ВІЙНИ. Інвестиції: практика та досвід № 23/2022uk_UA
dc.identifier.issn2306-6814-
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49722-
dc.description.abstractУ статті досліджено, як компанії працювали та й продовжують працювати в умовах загострення екологічної ситуації, збільшення випадків нерівності та порушення прав людини, і що найстрашніше, в умовах військових дій, що впливає на їхні відносини із суспільством та корпоративну соціальну відповідальність. Соціальна відповідальність бізнесу в Україні в умовах повномасштабної війни — це єдиний показник того, що підприємство базується на цінностях та переконаннях, що у попередні роки, (під час пандемії) соціальна відповідальність була части ною комунікаційної стратегії компаній, то останні кілька місяців вона стає невід'ємною частиною розвитку і життєстійкості бізнесу. Загострення суспільних та екологічних проблем підкреслює той факт, що всі ми перебуваємо в одному човні. Бізнес, який мислить стратегічно, розуміє: без підтримки, яку зараз потрібно надавати партнерам та суспільству загалом, майбутнього не буде.uk_UA
dc.publisherІнвестиції: практика та досвід № 23/2022uk_UA
dc.relation.ispartofseriesЕкономічна наука;-
dc.titleСОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ БІЗНЕСУ В УМОВАХ СТАНОВЛЕННЯ ЦИРКУЛЯРНОЇ ЕКОНОМІКИ: РЕАЛІЇ ВЕДЕННЯ БІЗНЕСУ В УМОВАХ ВІЙНИuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Inv+23-2022_St3 (3).pdfУ статті досліджено, як компанії працювали та й продовжують працювати в умовах загострення екологічної ситуації, збільшення випадків нерівності та порушення прав людини, і що найстрашніше, в умовах військових дій, що впливає на їхні відносини із суспільством та корпоративну соціальну відповідальність. Соціальна відповідальність бізнесу в Україні в умовах повномасштабної війни — це єдиний показник того, що підприємство базується на цінностях та переконаннях, що у попередні роки, (під час пандемії) соціальна відповідальність була частиною комунікаційної стратегії компаній, то останні кілька місяців вона стає невід'ємною частиною розвитку і життєстійкості бізнесу. Загострення суспільних та екологічних проблем підкреслює той факт, що всі ми перебуваємо в одному човні. Бізнес, який мислить стратегічно, розуміє: без підтримки, яку зараз потрібно надавати партнерам та суспільству загалом, майбутнього не буде.1.11 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Стаття_Сисоєва _Роледерс_Погріщук.docx73.16 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.