Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49899
Назва: Екологічна обізнаність стейкхолдерів як ключова детермінанта ESG-ефектів у ланцюзі "зелений бренд – соціальна відповідальність бізнесу"
Інші назви: Ecological awareness of stakeholders as a key determinant of ESG effects in the chain “Green Brand – Corporate Social Responsibility”
Автори: Пімоненко, Тетяна
Люльов, Олексій
Макаренко, Інна
Ус, Яна
Хааг, Вікторія
Pimonenko, Tetyana
Lyulyov, Oleksii
Makarenko, Inna
Us, Yana
Haag, Vikoriia
Ключові слова: сталий розвиток
освіта
ESG
бренд
зелений маркетинг
sustainable development
education
ESG
brand
green marketing
Дата публікації: 2023
Видавництво: ЗУНУ
Бібліографічний опис: Екологічна обізнаність стейкхолдерів як ключова детермінанта ESG-ефектів у ланцюзі "зелений бренд – соціальна відповідальність бізнесу" [Текст] / Тетяна Пімоненко, Олексій Люльов, Інна Макаренко [та ін.] // Вісник економіки. – 2023. – № 3. – C. 26-38.
Короткий огляд (реферат): Вступ. У сучасному світі, де проблеми екології і сталого розвитку потребують все більшої уваги, роль екологічної обізнаності стає критично важливою. ЕSG- ефекти (екологічні, соціальні та управлінські) впливають на діяльність підприємств, інвестиційні рішення, сприяють сталому розвитку та соціальній відповідальності, формуванню зеленого бренду країни. Варто зазначити, що роль стейкхолдерів із високим рівнем екологічної обізнаності у цьому процесі вирішальна, адже вони можуть впливати на ухвалення рішень, що спрямовані на досягнення екологічної і соціальної відповідальності бізнесу. Мета дослідження – визначення рівня обізнаності громадськості про ESG- ефекти, зелений бренд, соціальну відповідальність бізнесу в контексті досягнення цілей сталого розвитку. Методи дослідження. З метою визначення рівня екологічної обізнаності було проведено опитування. Участь брали респонденти будь-яких сфер та вікових категорій. Анкетування створено за допомогою інструменту Google Form і проводилося в онлайн-режимі. Результати. Згідно з отриманими результатами опитування, рівень освіти має значний вплив на обізнаність про цілі сталого розвитку. респонденти віком від 30 до 59 років, які вже працюють, виявляють більший інтерес до сталого розвитку, що свідчить про важливість практичного досвіду та участі в бізнес-середовищі. Крім того, зростання рівня освіти сприяє зменшенню байдужості до проблем сталого розвитку, а навчання у закладах вищої освіти відіграє важливу роль у формуванні компетенцій та знань про сталий розвиток, сприяючи підвищенню рівня обізнаності про ESG-ефекти, зелений бренд і соціальну відповідальність бізнесу. Перспективи. Незважаючи на значний обсяг наукових досліджень, які стосуються ESG-ефектів, зеленого бренду, соціальної відповідальності бізнесу та досягнення цілей сталого розвитку, важливим є практичне обґрунтування впливу екологічної обізнаності на формування зеленого бренду країни. Крім того, важливим завданням є визначення ролі освіти у стимулюванні свідомої споживчої поведінки, участі у програмах зелених інновацій та сприянні сталому споживанню. Майбутні дослідження можуть зосередитись на аналізі ефективності соціальних програм та ініціатив бізнесу з метою досягнення цілей сталого розвитку. Introduction. In the modern world, where environmental issues and sustainable development are gaining increasing attention, the role of environmental awareness becomes critically important. ESG effects (environmental, social, and governance) influence business activities, investment decisions, contribute to sustainable development and social responsibility, and shape a country’s green brand. It is worth noting that stakeholders with a high level of environmental awareness play a crucial role in this process as they can influence decisions aimed at achieving environmental and social responsibility in business. The paper aims is to determine the level of public awareness of ESG effects, the green brand, and corporate social responsibility in the context of achieving sustainable development goals. Research methods. To determine the level of environmental awareness, a survey was conducted involving participants from various sectors and age groups. The survey was created using the Google Forms tool and conducted online. Results. According to the survey results, the level of education has a significant impact on awareness of sustainable development goals. Respondents aged 30 to 59, who are already employed, showed a greater interest in sustainable development, indicating the importance of practical experience and participation in the business environment. Furthermore, increasing the level of education contributes to reducing indifference towards sustainable development issues, and education in higher educational institutions plays a crucial role in shaping competencies and knowledge about sustainable development, thereby increasing awareness of ESG effects, the green brand, and corporate social responsibility. Perspectives. Despite the significant volume of scientific research related to ESG effects, the green brand, corporate social responsibility, and the achievement of sustainable development goals, it is important to provide practical justification for the impact of environmental awareness on the formation of a country’s green brand. Additionally, determining the role of education in stimulating conscious consumer behavior, participation in green innovation programs, and promoting sustainable consumption is a vital task. Future research can focus on analyzing the effectiveness of social programs and business initiatives in achieving sustainable development goals.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49899
Розташовується у зібраннях:Вісник економіки 2023 рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пімоненко.PDF1.72 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.