Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49911
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСпівак, І. Я.-
dc.contributor.authorКрепич, С. Я.-
dc.contributor.authorФедоров, О. А.-
dc.date.accessioned2024-03-26T09:54:49Z-
dc.date.available2024-03-26T09:54:49Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationСпівак, І. Я. Розпізнання візуалізованих емоцій фокус-групи в процесі прийняття маркетингових рішень [Текст] / І. Я. Співак, С. Я. Крепич, О. А. Федоров // Комп’ютерні інформаційні технології : матеріали школи-семінару молодих вчених і студентів СІТ’2023 [Тернопіль, 30 листоп. 2023 р.] / відп. за вип. А. В. Пукас. – Тернопіль : ЗУНУ, 2023. – С. 57-58.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49911-
dc.publisherЗУНУuk_UA
dc.titleРозпізнання візуалізованих емоцій фокус-групи в процесі прийняття маркетингових рішеньuk_UA
Розташовується у зібраннях:КОМП'ЮТЕРНІ ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Співак І.Я. (57-58).pdf328.68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.