Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/5010
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАдамик, Оксана Василівна-
dc.date.accessioned2016-11-17T17:51:33Z-
dc.date.available2016-11-17T17:51:33Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationАдамик , О.В. Формування бюджету Пенсійного фонду України: інституційно-процедурний аспект [Текст] / Адамик Оксана Василівна // Наука молода. Збірник наукових праць молодих вчених Тернопільського національного економічного університету. – 2011. – №15-16. – 392 с.– ISSN 1818-2682. – С. 157-164uk_UA
dc.identifier.issn1818-2682-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/5010-
dc.description.abstractУ статі охарактеризовано нормативно-правове забезпечення, етапи та особливості формування та затвердження бюджету Пенсійного фонду України та вказано недоліки таких процедур, що характеризуються надмірною регульованістю.Процес планування та затвердження бюджету ПФУ є складним і вимагає належної прозорості і контролю. Такі функції покладено на Департамент зведеного бюджету та планування, а окрім того ряд фахівців територіальних органів залучаються до вказаного процесу. Нами виявлено наступні особливості та недоліки процедури формування бюджету Пенсійного фонду України, а також його її нормативно-правового регулювання: 1) у процесі формування та затвердження бюджету ПФУ та його територіальних органів інформація рухається «згори вниз» та у зворотному напрямку тричі. Проте, територіальні органи не мають права впливу на показники власних бюджетів, оскільки дольову частку органу у складі вже затвердженого бюджету Фонду доводять їм у наказовому порядку. Потребу в коштах для територіальних органів розраховує Департамент зведеного бюджету ПФУ; 2) задля прозорості та належного контролю процесу виконання затвердженого бюджету Фонду розподіл його коштів відбувається: – за територіальними органами шляхом розподілу повноважень за коштами пенсійного страхування, що передбачає формування, розгляд та затвердження проектів їх бюджетів; – у часі шляхом складання помісячних розписів показників бюджету; – за програмно-цільовими ознаками, що передбачають різні джерела фінансування та напрями витрачання коштів.uk_UA
dc.publisherНаука молодаuk_UA
dc.relation.ispartofseries№ 15-16;С.157-164-
dc.subjectПенсійний фонд України, бюджет, доходи, видатки, витрати, територіальні органиuk_UA
dc.titleФормування бюджету Пенсійного фонду України: інституційно-процедурний аспектuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2011_формування бюджету ПФУ_ інсти-проц процес.PDF370.45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.