Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/50267
Назва: Організація транскордонного маркетингового центру: функції, завдання та напрямки діяльності
Інші назви: Organization of the cross-border marketing center: functions, tasks and areas of activity
Автори: Кифяк, Олександр
Kyfyak, Oleksandr
Ключові слова: транскордонний маркетинговий центр
маркетинг
регіональна економіка
розвиток
транскордонна співпраця
прикордонні регіони
cross-border marketing center
marketing
regional economy
development
cross-border cooperation
border regions
Дата публікації: 2024
Видавництво: ЗУНУ
Бібліографічний опис: Кифяк, О. Організація транскордонного маркетингового центру: функції, завдання та напрямки діяльності [Текст] / Олександр Кифяк // Вісник економіки. – 2024. – № 1. – C. 21-31.
Короткий огляд (реферат): Вступ. В умовах відновлення економічного потенціалу кожного регіону, створення нових робочих місць і вирішення соціальних проблем підвищилася необхідність інноваційно-орієнтованого розвитку економіки на засадах маркетингу. Для прикордонних територій, де налагоджена транскордонна співпраця та існують міжнародні партнерські зв’язки, нагальною є потреба у створенні єдиного мережевого простору, формуванні й розвитку особливих економічних зон, організації технопарків та інкубаторів у сфері високих технологій, використання можливостей інформаційних систем тощо. Створення транскордонного маркетингового центру сприятиме вирішенню цих та інших завдань регіональної економіки по обидва боки кордону. Мета дослідження полягає у вивченні можливостей організації транскордонного маркетингового центру, визначенні його сутності, завдань, функцій, напрямків діяльності з урахуванням основних відмінностей прикордонних регіонів сусідніх країн. Методи дослідження. Методологічну основу дослідження становлять вивчення зарубіжного досвіду, використання методів аналізу й синтезу, опитування, порівняння, експертне оцінювання та ін. Результати дослідження. У статті теоретично обґрунтовано доцільність створення транскордонного маркетингового центру, враховуючи міжнародний досвід та експертні оцінки фахівців Чернівецької торговельно-промислової палати. Аналіз ринків прикордонних регіонів України, румунії і Молдови сприяв визначенню основних напрямків діяльності та завдань транскордонного маркетингового центру й дав змогу встановити економічні й територіально-культурні відмінності прикордонних регіонів сусідніх країн, що є важливою передумовою успішного функціонування транскордонного маркетингового центру. На основі опитування менеджерів підприємств Чернівецької області визначено основні функції центру. Запропоновано підходи до визначення ефективності функціонування транскордонного маркетингового центру. Практичне значення. Формування транскордонного маркетингового центру підтримано підприємцями регіону. Організація його практичної діяльності за сприяння Чернівецької торговельно-промислової палати може бути реалізована у найкоротший термін. Перспективи подальших досліджень. Важливими напрямками подальших наукових досліджень є питання організаційно-правового забезпечення і фінансування діяльності транскордонного маркетингового центру, вирішення кадрових та інфраструктурних проблем. Introduction. In the context of restoring the economic potential of each region, creating new jobs and solving a number of social problems, the need for innovation-oriented development of the economy on the basis of marketing has increased. For the border territories, where cross-border cooperation is established and international partnership relations exist, there is an urgent need to create a single network space, form and develop special economic zones, organize technoparks and incubators in the field of high technologies, use the capabilities of information systems, etc. The creation of a cross- border marketing center will contribute to solving these and other tasks of the regional economy on both sides of the border. Purpose. The purpose of the research is to study the possibilities of the organization of a cross-border marketing center, to determine its essence, tasks, functions, directions of activity, taking into account the main differences of the border regions of neighboring countries. Research methods. The methodological basis of the research was the study of foreign experience, the use of methods of analysis and synthesis, surveys, comparisons, expert assessments, etc. Research results. The article theoretically substantiates the expediency of creating a cross-border marketing center, taking into account international experience and expert assessments of specialists of the Chernivtsi Chamber of Commerce and Industry. The analysis of the markets of the border regions of Ukraine, Romania and Moldova contributed to the determination of the main directions of activity and tasks of the cross-border marketing center and allowed to establish the economic, territorial and cultural differences of the border regions of neighboring countries, which is an important prerequisite for the successful functioning of the cross-border marketing center. Based on a survey of enterprise managers of the Chernivtsi region, the main functions of the center were determined. Approaches to determining the effectiveness of cross-border marketing center functioning are proposed. Practical meaning. The formation of the cross-border marketing center was supported by entrepreneurs of the region. The organization of its practical activities with the assistance of the Chernivtsi Chamber of Commerce and Industry can be implemented in the shortest possible time. Prospects for further research. Important areas of further scientific research are the issues of organizational and legal support and financing of cross-border marketing center activities, solving personnel and infrastructure problems.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/50267
Розташовується у зібраннях:Вісник економіки 2024 рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кифяк.PDF1.61 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.