Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/50317
Назва: Психологічні принципи і нормативи командного підходу в супроводі дітей із особливими освітніми потребами
Інші назви: Psychological principles and norms of team approach accompanied by children with special educational needs
Автори: Слугоцький, Олександр Олександрович
Ключові слова: діти з особливими освітніми потребами
супроводі дітей
реабілітація
Дата публікації: 2023
Видавництво: Тернопіль, ЗУНУ
Бібліографічний опис: Слугоцький, О. О. Психологічні принципи і нормативи командного підходу в супроводі дітей із особливими освітніми потребами = Factors and prerequisites of the future dentist's psychological readiness for effective professional activity : кваліфікаційна робота : спец. 053 – психологія освітньо-професійна програма – психологія / Олександр Олександрович Слугоцький ; наук. керівник к.пед.н., доц. В. В. Шафранський. Тернопіль : ЗУНУ, 2023. 63 с.
Короткий огляд (реферат): Кваліфкаційна робота Психологічні принципи і нормативи командного підходу в супроводі дітей із особливими освітніми потребами.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/50317
Розташовується у зібраннях:2023-2024 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
слугоцький_ПСзм-21_original_26042024_084355.pdf645.34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.