Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/50848
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПрус, Олександр-
dc.date.accessioned2024-06-19T09:30:09Z-
dc.date.available2024-06-19T09:30:09Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationПрус, О. Стратегічна позиція фірми при просуванні товарів на зовнішні ринки [Текст] / Олександр Прус // Інноваційні процеси економічного та соціально-культурного розвитку: вітчизняний та зарубіжний досвід : тези доп. ХVIІ Міжнар. наук.-практ. конф. молод. учених і студ. [Тернопіль, 27-28 берез. 2024 р.]. – Тернопіль : ЗУНУ, 2024. – С. 45-47.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/50848-
dc.publisherЗУНУuk_UA
dc.titleСтратегічна позиція фірми при просуванні товарів на зовнішні ринкиuk_UA
Розташовується у зібраннях:ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ ЕКОНОМІЧНОГО ТА СОЦІАЛЬНО- КУЛЬТУРНОГО РОЗВИТКУ: ВІТЧИЗНЯНИЙ ТА ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Олександр Прус.pdf424.87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.