Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/50914
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЩуцька, Дарія-
dc.date.accessioned2024-06-21T06:28:10Z-
dc.date.available2024-06-21T06:28:10Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЩуцька, Д. Брендинг в Україні: особливості та тенденції в умовах війни [Текст] / Дарія Щуцька // Інноваційні процеси економічного та соціально-культурного розвитку: вітчизняний та зарубіжний досвід : тези доп. ХVIІ Міжнар. наук.-практ. конф. молод. учених і студ. [Тернопіль, 27-28 берез. 2024 р.]. – Тернопіль : ЗУНУ, 2024. – С. 139-141.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/50914-
dc.publisherЗУНУuk_UA
dc.titleБрендинг в Україні: особливості та тенденції в умовах війниuk_UA
Розташовується у зібраннях:ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ ЕКОНОМІЧНОГО ТА СОЦІАЛЬНО- КУЛЬТУРНОГО РОЗВИТКУ: ВІТЧИЗНЯНИЙ ТА ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дарія Щуцька.pdf416.51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.