Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/50951
Назва: The role of social media marketing in international business
Автори: Kvasovsky, Dmytro
Myhal, Oksana
Дата публікації: 2024
Видавництво: ЗУНУ
Бібліографічний опис: Kvasovsky, D. The role of social media marketing in international business [Текст] / Dmytro Kvasovsky, Oksana Myhal // Інноваційні процеси економічного та соціально-культурного розвитку: вітчизняний та зарубіжний досвід : тези доп. ХVIІ Міжнар. наук.-практ. конф. молод. учених і студ. [Тернопіль, 27-28 берез. 2024 р.]. – Тернопіль : ЗУНУ, 2024. – С. 212-214.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/50951
Розташовується у зібраннях:ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ ЕКОНОМІЧНОГО ТА СОЦІАЛЬНО- КУЛЬТУРНОГО РОЗВИТКУ: ВІТЧИЗНЯНИЙ ТА ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dmytro Kvasovsky.pdf196.03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.