Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/50953
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorVoitenko, Oleksiy-
dc.contributor.authorVoitenko, Yaroslav-
dc.date.accessioned2024-06-21T08:43:49Z-
dc.date.available2024-06-21T08:43:49Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationVoitenko, O The transformation of marketing in B2B firms: from channel-based tactics to ecosystem-oriented strategies [Текст] / Oleksiy Voitenko, Yaroslav Voitenko // Інноваційні процеси економічного та соціально-культурного розвитку: вітчизняний та зарубіжний досвід : тези доп. ХVIІ Міжнар. наук.-практ. конф. молод. учених і студ. [Тернопіль, 27-28 берез. 2024 р.]. – Тернопіль : ЗУНУ, 2024. – С. 216-217.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/50953-
dc.publisherЗУНУuk_UA
dc.titleThe transformation of marketing in B2B firms: from channel-based tactics to ecosystem-oriented strategiesuk_UA
Розташовується у зібраннях:ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ ЕКОНОМІЧНОГО ТА СОЦІАЛЬНО- КУЛЬТУРНОГО РОЗВИТКУ: ВІТЧИЗНЯНИЙ ТА ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Oleksiy Voitenko.pdf155.25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.