Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/50977
Назва: Удосконалення стратегії вітчизняних підприємств на засадах бенчмаркінгу
Інші назви: Improving the strategy of national enterprises on the basis of benchmarking
Автори: Крамарчук, Світлана
Kramarchuk, Svitlana
Ключові слова: управління
стратегія
бенчмаркінг
методи формування стратегії
ефективність
management
strategy
benchmarking
strategy formation methods
efficiency
Дата публікації: 2023
Видавництво: ЗУНУ
Бібліографічний опис: Крамарчук, С. Удосконалення стратегії вітчизняних підприємств на засадах бенчмаркінгу [Текст] / Світлана Крамарчук // Регіональні аспекти розвитку продуктивних сил України. - 2023. - Вип. 28. - С. 89-95.
Короткий огляд (реферат): Вступ. Досліджено процес удосконалення формування стратегії розвитку підприємств на засадах бенчмаркінгу як засобу, що дає змогу вітчизняним підприємствам готуватися до майбутніх викликів та можливостей. Мета. Дослідження бенчмаркінгу як дієвого прогресивного інструментарію для формування ефективної стратегії вітчизняного підприємства. Для досягнення окресленої мети визначено такі завдання: дослідити сутність стратегії та її роль у підвищенні конкурентоздатності вітчизняного підприємства; визначити сутність бенчмаркінкгу як прогресивної технології підвищення ефективності діяльності вітчизняних підприємств; окреслити основні методичні кроки застосування бенчмаркінгу як інструменту удосконалення стратегії розвитку підприємства. Методи. Використано методи системного, компаративного, структурного аналізу та узагальнення. Результати. Досліджено сутність поняття «стратегія підприємства», визначено її роль у підвищенні конкурентоздатності. Обґрунтовано застосування бенчмаркінгу як важливого інструменту побудови ефективної стратегії розвитку вітчизняних підприємств. Визначено сутність цього методу, що полягає в порівнянні та аналізі діяльності, продуктивності, процесів і результатів організації з найкращими практиками, стандартами та досягненнями відомих гравців на ринку або відомих лідерів у відповідній галузі. Окреслено основні методичні кроки застосування стратегічного бенчмаркінгу як інструменту удосконалення стратегії розвитку підприємства. Насамперед необхідно оцінити, як організація визначає свої стратегічні пріоритети і як вони впроваджуються. Наступний етап здійснення такого виду − знайти та вивчити найкращі стратегічні практики в інших організаціях, які можуть бути застосовані для досягнення стратегічних цілей певного підприємства. В подальшому, доцільно зробити вибір інноваційних та успішних стратегічних підходів й адаптувати їх до наявних умов діяльності, після чого інтегрувати у власну стратегію. Запропонований алгоритм стратегічного бенчмаркінгу може суттєво допомогти вітчизняним підприємствам підготуватися до майбутніх викликів і можливостей. Висновки. Основні положення наукової статті сприятимуть формуванню ефективної стратегії розвитку вітчизняних підприємств. Introduction. The process of improving the formation of the enterprise’s development strategy on the basis of benchmarking have been studied, as the means that allows national enterprises to prepare for future challenges and opportunities. Goal. Research on benchmarking as an effective progressive tool to form an effective strategy of a national enterprise is a goal. To achieve the outlined goal, the following tasks were defined: to investigate the essence of the strategy and its role in increasing the competitiveness of a national enterprise; to study the essence of benchmarking as a progressive technology for increasing the efficiency of national enterprises; to outline the main methodical steps of applying strategic benchmarking as a tool to improve the company's development strategy. Methods. The methods of systematic, comparative, structural analysis and generalization are used. Results. The essence of the concept of «enterprise strategy» has been studied, and its role in increasing its own competitiveness has been determined. The use of benchmarking as an important tool to build an effective strategy for the development of national enterprises is substantiated. The essence of this method is defined, which envisages comparing and analyzing the activities, productivity, processes and results of the organization which has obtained the best practices, standards and achievements of wellknown market players or well-known leaders in the relevant industry. The main methodical steps of applying strategic benchmarking as a tool to improve the company's development strategy are outlined. Thus, first it is necessary to assess how the organization defines its strategic priorities and how they are implemented. The next step in this type of benchmarking is to find and study best strategic practices in other organizations that can be applied to achieve the strategic goals of a particular enterprise. Next, it is advisable to make a choice of innovative and successful strategic approaches and adapt them to the existing conditions of activity, and then integrate them into your own strategy. The proposed strategic benchmarking algorithm can significantly help national enterprises to prepare for future challenges and opportunities. Conclusions. The main provisions of the scientific article will contribute to the formation of an effective strategy for the development of national enterprises.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/50977
Розташовується у зібраннях:Регіональні аспекти розвитку продуктивних сил України Випуск 28 2023 рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРАМАРЧУК.PDF2.25 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.