Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/50990
Назва: Важливість формування персонального брендингу фахівця у сучасному міжкультурному середовищі
Автори: Бучинська, Вікторія
Дата публікації: 2024
Видавництво: ЗУНУ
Бібліографічний опис: Бучинська, В. Важливість формування персонального брендингу фахівця у сучасному міжкультурному середовищі [Текст] / Вікторія Бучинська // Інноваційні процеси економічного та соціально-культурного розвитку: вітчизняний та зарубіжний досвід : тези доп. ХVIІ Міжнар. наук.-практ. конф. молод. учених і студ. [Тернопіль, 27-28 берез. 2024 р.]. – Тернопіль : ЗУНУ, 2024. – С. 287-288.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/50990
Розташовується у зібраннях:ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ ЕКОНОМІЧНОГО ТА СОЦІАЛЬНО- КУЛЬТУРНОГО РОЗВИТКУ: ВІТЧИЗНЯНИЙ ТА ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вікторія Бучинська.pdf403.53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.