Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/51029
Назва: Інноваційність менеджера як основа розвитку підприємства
Автори: Лучко, Михайло
Шмітка, Станіслав
Єнджейчик, Лукаш
Ключові слова: Менеджер
інноваційність
інновації
підприємство
управлінський менеджмент
Дата публікації: 2021
Видавництво: ЗУНУ
Бібліографічний опис: Лучко, М. Інноваційність менеджера як основа розвитку підприємства [Текст] / Михайло Лучко, Станіслав Шмітка, Лукаш Єнджейчик // Журнал європейської економіки. – 2021. – Т. 20, № 4. – С. 664-679.
Короткий огляд (реферат): Предметом статті є феномен інновацій, у т. ч. інноваційна діяльність керівника організації, а також вплив інновацій на ситуацію в організації. Проблема корпоративних інновацій є частиною теорії організації та управління і є важливим питанням у практиці сучасних підприємств. Збагачення наукового дискурсу навколо концепції інновацій – одна з тенденцій, яка простежується останніми роками в науковій літературі. Репрезентовані в статті міркування відповідають цій тенденції і водночас є спробою вирішення поставленої проблеми й використання дослідницької гіпотези на основі методів критичного аналізу літератури, синтезу, а також методу логічного висновку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/51029
Розташовується у зібраннях:Журнал європейської економіки Том 20 (№4) Грудень 2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЛУЧКО.PDF325.42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.