Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/51266
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМайор, Людмила Володимирівна-
dc.date.accessioned2024-07-05T08:29:45Z-
dc.date.available2024-07-05T08:29:45Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationМайор, Л. В. Дослідження ефективності балансної моделі як способу самодопомоги та самопізнання при адаптації студентів до умов навчання під час війни = Study of the effectiveness of the balance model as a way of self-help and selfknowledge in the adaptation of students to the conditions of study in the war time : кваліфікаційна робота : спец. 053 – Психологія освітньо-професійна програма – Психологія / Людмила Володимирівна Майор ; наук. керівник: к.психол.н., доц. М.Б. Бригадир. Тернопіль : ЗУНУ, 2024. – 45 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/51266-
dc.publisherТернопіль, ЗУНУuk_UA
dc.titleДослідження ефективності балансної моделі як способу самодопомоги та самопізнання при адаптації студентів до умов навчання під час війниuk_UA
dc.title.alternativeStudy of the effectiveness of the balance model as a way of self-help and selfknowledge in the adaptation of students to the conditions of study in the war timeuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:2023-2024 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Майор_ПСз-41.pdf1.08 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.