Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/51266
Назва: | Дослідження ефективності балансної моделі як способу самодопомоги та самопізнання при адаптації студентів до умов навчання під час війни |
Інші назви: | Study of the effectiveness of the balance model as a way of self-help and selfknowledge in the adaptation of students to the conditions of study in the war time |
Автори: | Майор, Людмила Володимирівна |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Тернопіль, ЗУНУ |
Бібліографічний опис: | Майор, Л. В. Дослідження ефективності балансної моделі як способу самодопомоги та самопізнання при адаптації студентів до умов навчання під час війни = Study of the effectiveness of the balance model as a way of self-help and selfknowledge in the adaptation of students to the conditions of study in the war time : кваліфікаційна робота : спец. 053 – Психологія освітньо-професійна програма – Психологія / Людмила Володимирівна Майор ; наук. керівник: к.психол.н., доц. М.Б. Бригадир. Тернопіль : ЗУНУ, 2024. – 45 с. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/51266 |
Розташовується у зібраннях: | 2023-2024 н. р. |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Майор_ПСз-41.pdf | 1.08 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.