Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/51543
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІжевська, Б. М.-
dc.date.accessioned2024-07-09T11:13:42Z-
dc.date.available2024-07-09T11:13:42Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/51543-
dc.descriptionКурсова робота Напрями оптимізації ефективності стратегії маркетингу в умовах воєнного стануuk_UA
dc.publisherТернопільuk_UA
dc.titleНапрями оптимізації ефективності стратегії маркетингу в умовах воєнного стануuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:2023-2024 н.р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Іжевська_Богдана_МАРКм-11.pdf566.35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.