Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/51543
Назва: Напрями оптимізації ефективності стратегії маркетингу в умовах воєнного стану
Автори: Іжевська, Б. М.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Тернопіль
Опис: Курсова робота Напрями оптимізації ефективності стратегії маркетингу в умовах воєнного стану
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/51543
Розташовується у зібраннях:2023-2024 н.р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Іжевська_Богдана_МАРКм-11.pdf566.35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.