Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/51561
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПолежака, В. О.-
dc.date.accessioned2024-07-09T12:08:25Z-
dc.date.available2024-07-09T12:08:25Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/51561-
dc.descriptionКурсова робота Дослідження впливу маркетингових комунікацій на формування марки весільної та вечірньої моди Оксани Мухиuk_UA
dc.publisherТернопільuk_UA
dc.titleДослідження впливу маркетингових комунікацій на формування марки весільної та вечірньої моди Оксани Мухиuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:2023-2024 н.р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Полежака Вікторія МАРКз-31.docx2.79 MBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.