Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/51561
Назва: Дослідження впливу маркетингових комунікацій на формування марки весільної та вечірньої моди Оксани Мухи
Автори: Полежака, В. О.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Тернопіль
Опис: Курсова робота Дослідження впливу маркетингових комунікацій на формування марки весільної та вечірньої моди Оксани Мухи
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/51561
Розташовується у зібраннях:2023-2024 н.р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Полежака Вікторія МАРКз-31.docx2.79 MBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.