Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/51765
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПаламарчук, Дмитро-
dc.date.accessioned2024-07-16T06:53:35Z-
dc.date.available2024-07-16T06:53:35Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationПаламарчук, Д. Інформаційні кампанії як засіб стимулювання зміни поведінки споживачів щодо використання енергії: досвід ЄС [Текст] / Дмитро Паламарчук // Міжнародна економіка в умовах кліматичних змін: глобальні виклики : зб. тез доп. ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. [Тернопіль, 26 квіт. 2024 р.]. – Тернопіль : ЗУНУ, 2024. – С. 134-137.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/51765-
dc.publisherЗУНУuk_UA
dc.titleІнформаційні кампанії як засіб стимулювання зміни поведінки споживачів щодо використання енергії: досвід ЄСuk_UA
Розташовується у зібраннях:МІЖНАРОДНА ЕКОНОМІКА В УМОВАХ КЛІМАТИЧНИХ ЗМІН: ГЛОБАЛЬНІ ВИКЛИКИ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дмитро ПАЛАМАРЧУК.pdf324.54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.