Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52108
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДеменцевич, Анастасія-
dc.date.accessioned2024-09-25T07:24:16Z-
dc.date.available2024-09-25T07:24:16Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationДеменцевич, А. Чому онлайн-маркетинг дедалі більше обирають, ніж офлайн-маркетинг [Текст] / Анастасія Деменцевич // Нейромаркетинг, штучний інтелект та цифровий маркетинг: проблеми та перспективи : зб. тез доп. ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. студ., аспірантів та молод. вчених [Тернопіль, 23-24 трав. 2024 р.]. – Тернопіль : ЗУНУ, 2024. – С. 91-92.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52108-
dc.publisherЗУНУuk_UA
dc.titleЧому онлайн-маркетинг дедалі більше обирають, ніж офлайн-маркетингuk_UA
Розташовується у зібраннях:НЕЙРОМАРКЕТИНГ, ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ТА ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Деменцевич Анастасія.pdf289.1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.