Формування бренду компанії на зарубіжних ринках

Loading...
Thumbnail Image

Date

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Тернопіль, ЗУНУ

Abstract

У роботі досліджено процес формування бренду компанії на зарубіжних ринках у контексті зростаючої глобальної конкуренції, визначено основні фактори успішного брендингу, проаналізовано стратегії його реалізації, розглянуто діяльність компанії «Koala Masters» як приклад, а також розроблено рекомендації щодо вдосконалення брендових стратегій для підвищення конкурентоспроможності на міжнародному рівні.

Description

Citation

Бурда, Н. В. Формування бренду компанії на зарубіжних ринках = Building a company's brand in foreign markets : кваліфікаційна робота : спец. 292 – міжнародні економічні відносини освітньо-професійна програма – міжнародний маркетинг / Наталія Вікторівна Бурда ; наук. керівник доц. О. С. Братко. Тернопіль : ЗУНУ, 2024. 66 с.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By