Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/5655
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБардецька, Юлія-
dc.contributor.authorЛегкий, Олег-
dc.date.accessioned2016-11-29T13:03:07Z-
dc.date.available2016-11-29T13:03:07Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationБардецька, Юлія. Ребрендинг фірми за допомогою психологічних аспектів кольору [Текст] / Юлія Бардецька, Олег Легкий // Економічний і соціальний розвиток України в ХХІ столітті : національна візія та виклики в глобалізації : зб. тез доп. XІІ Міжнар. наук.-практ. конф. молодих вчених [м. Тернопіль, 26-27 берез. 2015 р.] / редкол. : Л. П. Амбрик, В. А. Валігура, О. М. Войтенко, С. М. Галещук [та ін.] ; відп. за вип. Тuk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/5655-
dc.publisherТернопіль, ТНЕУuk_UA
dc.titleРебрендинг фірми за допомогою психологічних аспектів кольоруuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:ЕКОНОМІЧНИЙ І СОЦІАЛЬНИЙ РОЗВИТОК УКРАЇНИ В XXI СТОЛІТТІ: НАЦІОНАЛЬНА ВІЗІЯ ТА ВИКЛИКИ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
БАРДЕЦЬКА Ю., Легкий О..pdf185.97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.