Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/5700
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБлага, Ірина-
dc.date.accessioned2016-11-30T07:41:59Z-
dc.date.available2016-11-30T07:41:59Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationБлага, Ірина. Нейромаркетинг як сучасний напрямок розвитку маркетингових технологій [Текст] / Ірина Блага // Управління соціально-економічним розвитком в умовах глобалізації : зб. тез. доп. студ. наук.-практ. конф. [м. Івано-Франківськ 31 берез. 2015 р.] / ред. кол. : Г. І. Ляхович, Л. І. Михайлишин, І. В. Пилипін [та ін.]. - Івано-Франківськ : ІФННІМ ТНЕУ, 2015. - С.49-52.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/5700-
dc.publisherІвано-Франківськ, ІФННІМ ТНЕУuk_UA
dc.titleНейромаркетинг як сучасний напрямок розвитку маркетингових технологійuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИМ РОЗВИТКОМ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Блага.pdf492.64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.