Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/6202
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШтельма, Н. О.-
dc.contributor.authorShtelma, N. O.-
dc.date.accessioned2016-12-04T22:35:50Z-
dc.date.available2016-12-04T22:35:50Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationШтельма, Н. О. Прикладні аспекти вдосконалення маркетингової комунікаційної політики підприємств агропромислового виробництва [Текст] / Н. О. Штельма // Український журнал прикладної економіки. – 2016. – Том 1. – № 3. – С. 109-115. – ISSN 2415-8453.uk_UA
dc.identifier.issn2415-8453-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/6202-
dc.description.abstractВступ. Предметом статті є теоретико-прикладні аспекти вдосконалення маркетингової комунікаційної політики підприємств агропромислового виробництва. Метод (методологія). Для досягнення визначеної мети у статті використано загальнонаукові і спеціальні методи дослідження, зокрема: аналітичні та логічні узагальнення, системно-структурний аналіз. Теоретико-методологічною основою дослідження є фундаментальні теоретичні положення сучасного маркетингу. Інформаційною базою стали наукові праці вітчизняних та зарубіжних учених з проблематики формування маркетингової комунікаційної політики. Результати. У ході дослідження запропоновано рекомендації по вдосконаленню внутрішніх комунікаційних зв’язків для підприємств агропромислової галузі. Визначено ключові напрямки спрямування зовнішніх зв’язків агропромислових підприємств. Виокремлено сегменти, на які варто спрямовувати комунікаційні зусилля відділам маркетингу агропромислових підприємств для отримання економічного та комунікаційного ефектів. Обґрунтовано необхідність залучення сучасних новітніх технологій у маркетингову комунікаційну політику агропромислових підприємств. The article deals with the problem of marketing communicative activities in agroindustrial enterprises of Ukraine. The study offers recommendations to improve internal communication links for enterprises of agroindustrial sector. The key areas of external relations of agricultural enterprises are determined. The segments that should guide the communication efforts of the marketing department of agricultural enterprises for economic and communication effects are singled out. The necessity of bringing modern marketing technologies in communication policy of agricultural enterprises is proved.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherТернопільський національний економічний університетuk_UA
dc.subjectмаркетингова комунікаційна політикаuk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectудосконаленняuk_UA
dc.subjectкорегуванняuk_UA
dc.subjectmarketing communication policyuk_UA
dc.subjectmarketing communicationsuk_UA
dc.subjectimprovementuk_UA
dc.subjectcorrectionuk_UA
dc.titleПрикладні аспекти вдосконалення маркетингової комунікаційної політики підприємств агропромислового виробництваuk_UA
dc.title.alternativeApplied aspects of marketing communication policy improviement of agricultural production enterprisesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Український журнал прикладної економіки. 2016 рік. Том 1. № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
13.pdf596.1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.