Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/6505
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Крисоватий, Андрій | - |
dc.contributor.author | Krysovatyi, Andriy | - |
dc.date.accessioned | 2016-12-07T13:15:18Z | - |
dc.date.available | 2016-12-07T13:15:18Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Крисоватий, А. Сутність паритетної освітньої діяльності [Текст] / Андрій Крисоватий // Психологія і суспільство. - 2016. - № 3. - С. 61-67. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/6505 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена обґрунтуванню сутності та психодидактичних умов забезпечення паритетності освітньої діяльності викладача і студентів у спільному навчальному процесі сучасного університету. Переконливо доведено, що до основних параметрів такої паритетності належать міжсуб’єктність, рівноправність, миследіяльність і діалогічність міжособистих стосунків, котрі реально наявні у просторі ВНЗ. В дослідженні чітко визначена чотиритактність досягання освітньої паритетності (розуміння - мислення - діяльність - рефлексія) перш за все залежно від самоактивності особистості, котра й уможливлює у підсумку чотириаспектність рівності учасників навчання: від смислової і мотиваційно-ціннісної гармонійності взаємодій до психосоціальної рівноцінності і внутрішнього прийняття кожним паритетності як норми повсякденного життя. The article is devoted to substantiation of the essence and psycho-didactic conditions of provision the parity of educational activity of teacher and students in joint educational process of modern university. Convincingly proved that to the basic parameters of such parity belongs intersubjectivity, equality, think activity and dialogicality of interpersonal relations which are actually available in the university area. In the research clearly defined a four-tactfulness of achieving educational parity (understanding – thinking – activity – reflection) first of all depending on self-activity of the personality which also enables eventually four-aspect of equality of learning participants: from semantic and motivational-value harmony of interactions to psychosocial equivalence and the internal acceptance by each the parity as a norm of everyday life. | uk_UA |
dc.publisher | ТНЕУ | uk_UA |
dc.subject | реформа освіти | uk_UA |
dc.subject | освітня діяльність | uk_UA |
dc.subject | паритетність | uk_UA |
dc.subject | діалогічність | uk_UA |
dc.subject | міжсуб’єктність | uk_UA |
dc.subject | миследіяльність | uk_UA |
dc.subject | особистість | uk_UA |
dc.subject | такти самоактивності | uk_UA |
dc.subject | освітній учинок | uk_UA |
dc.subject | інноваційно-психологічний клімат. | uk_UA |
dc.subject | education reform | uk_UA |
dc.subject | educational activity | uk_UA |
dc.subject | parity | uk_UA |
dc.subject | dialogicality | uk_UA |
dc.subject | inter-subjectivity | uk_UA |
dc.subject | think activity | uk_UA |
dc.subject | personality | uk_UA |
dc.subject | tact of self-activity | uk_UA |
dc.subject | educational commitment | uk_UA |
dc.subject | innovation-psychological climate | uk_UA |
dc.title | Сутність паритетної освітньої діяльності | uk_UA |
dc.title.alternative | The essence of parity of educational activity | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Психологія і суспільство 2016. - № 3 (65) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Крисоватий А..pdf | 492.29 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.