Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/7023
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЦетнар, Лариса-
dc.date.accessioned2016-12-13T21:51:42Z-
dc.date.available2016-12-13T21:51:42Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationЦетнар, Лариса. Маркетингова оцінка ринку спортивних товарів [Текст] / Лариса Цетнар // Міжрегіональне співробітництво в національному та міжнародному вимірах : Десяті ювілейні регіональні та муніципальні читання : зб. матеріалів доп. міжнар. наук.-практ. конф. [м. Тернопіль, 18-19 жовт. 2016 р.] / редкол. : М. М. Шкільняк, А. Ф. Мельник, Г. Л. Монастирський [та ін.] ; відп. за вип. М. М. Шкільняк. - Тернопіль : Крок, 2016. - С. 359-361.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/7023-
dc.publisherТернопіль, Крокuk_UA
dc.titleМаркетингова оцінка ринку спортивних товарівuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ СПІВРОБІТНИЦТВО В НАЦІОНАЛЬНОМУ ТА МІЖНАРОДНОМУ ВИМІРАХ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Цетнар.pdf305.79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.