Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/7222
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФурман (Гуменюк), Оксана Євстахіївна-
dc.date.accessioned2016-12-14T14:33:07Z-
dc.date.available2016-12-14T14:33:07Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/7222-
dc.description.abstractУ процесі дослідження обґрунтовуються: а) проблема переконання як основоположна передумова становлення впливу, б) пропаганда як масове запевнення, а також в) роль ефективного переконання та психологічний захист від нього.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherПсихологія і суспільство, 2006, №1, С. 142-149, ТДЕУuk_UA
dc.titleПсихологія взаємостосунків: від переконання до впливуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ox_1_2006.pdf276.91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.