Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/8099
Назва: | Теоретико-методологічне обгрунтування задачного підходу у психології |
Автори: | Надвинична, Тетяна Лонгінівна |
Ключові слова: | задача завдання заданна ситуація проблема проблемна ситуація навчальна ситуація учбова задача система навчальних задач |
Дата публікації: | 2008 |
Бібліографічний опис: | Надвинична, Т. Теоретико-методологічне обгрунтування задачного підходу у психології / Т. Надвинична // Психологія і суспільство. – 2008. – № 1. – С. 63-87. |
Короткий огляд (реферат): | З метою подолання існуючих суперечностей, що супроводжують дослідження задачної проблемагики, проаналізовано та сгруктуровано основні дефініції, якими оперують науковці зазначеного напрямку, а також здійснена спроба психологічно обґрунтувати інноваційний підхід до визначення поняття “навчальна задача” , який покликаний за допомогою професійно реалізованого педагогічного керівництва освітнім процесом, вказати учню шлях вдосконалення не лише його знань та умінь, а й способи привласнення ним соціально значимих норм і цінностей. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/8099 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
7.pdf | 931.91 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.