Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 5051-5060 зі 6106.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Інтернет–маркетинг в міжнародній діяльності підприємстваСтебельська, Роксолана Орестівна
2019Електронна комерція як новітня форма міжнародної торгівліНичик, Ольга Володимирівна
2019Перспективи розширення зовнішньоекономічного співробітництва між Україною та країнами Перської затокиВівчарик, Діана Василівна
2019Розвиток клієнтоорієнтованості підприємства на міжнародних ринкахГоловата, Віра Василівна
2020Управління міжнародною конкурентоспроможністю підприємстваХуда, Олена Сергіївна
2020Соціально-відповідальний маркетинг як інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємстваБілик, Мар'яна Романівна
2020Впровадження сучасних маркетингових комунікаційних інструментів для впливу на цільову аудиторіюСорока, Христина Віталіївна
2020Формування стратегії інтернет - маркетингу туристичного агентства на міжнародному ринкуГонта, Віктор Сергійович
2020Управління бізнес-процесами підприємства при виході на міжнародні ринкиКовальчук, Ольга Олегівна
2020Розробка маркетингової стратегії виходу підприємства на зовнішні ринкиПіжицький, Віталій Любомирович