Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/8485
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЩербяк, Юрій Адамович-
dc.date.accessioned2017-01-11T12:27:50Z-
dc.date.available2017-01-11T12:27:50Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationЩербяк Ю. А. Педагогічний контроль за навчальними досягненнями студентів-першокурсників в умовах модульно-рейтингової системи навчання // Збірник наукових праць. Педагогічний альманах. Випуск 14. – Херсон. – 2012. – С. 120-130.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/8485-
dc.description.abstractУ статті розкрито теоретико-методичні засади педагогічного контролю у вищій економічній школі, здійснено аналіз модульно-рейтингової системи контролю і оцінювання навчальних досягнень студентів-першокурсників Тернопільського національного економічного університету. Узагальнено дані моніторингового дослідження з питань ставлення студентів до форм і методів педагогічного контролю, виявлення окремих результатів екзаменаційної сесії.uk_UA
dc.subjectпедагогічний контрольuk_UA
dc.subjectмодульно-рейтингова системаuk_UA
dc.subjectнавчанняuk_UA
dc.subjectлабораторіяuk_UA
dc.subjectстудентuk_UA
dc.subjectрезультатuk_UA
dc.titleПедагогічний контроль за навчальними досягненнями студентів-першокурсників в умовах модульно-рейтингової системи навчанняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
педагогічний контроль.doc174.5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.