Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/8611
Назва: Маркетинг
Ключові слова: маркетинг
маркетингові функції
маркетингова політика
маркетингова служба
Дата публікації: 2010
Видавництво: Тернопіль, ТНЕУ
Бібліографічний опис: Маркетинг [Електронний ресурс] : консп. лекцій. - Тернопіль : ТНЕУ, 2010. - 88 с.
Короткий огляд (реферат): Мета : формування знань щодо базових категорій маркетингу, методологічних аспектів організації маркетингової діяльності та її пріоритетів у сучасних умовах.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/8611
Розташовується у зібраннях:Курси лекцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Конспект лекцій.pdf620.11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.