Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/9069
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДудар, Тарас-
dc.contributor.authorШумейко, Оксана-
dc.date.accessioned2017-01-18T10:31:42Z-
dc.date.available2017-01-18T10:31:42Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationДудар, Тарас. Маркетинг органічної агропродовольчої продукції в системі агробізнесу [Текст] / Тарас Дудар, Оксана Шумейко // Прикладна економіка - від теорії до практики : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. [м. Тернопіль, 20 жовт. 2016 р.] / редкол. : Б. О. Язлюк, П. Р. Пуцентейло, Р. Ф. Бруханський [та ін.]; відп. за вип. П. Р. Пуцентейло. - Тернопіль : Вектор, 2016. - С. 117-119.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/9069-
dc.publisherТернопіль, Векторuk_UA
dc.titleМаркетинг органічної агропродовольчої продукції в системі агробізнесуuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:ПРИКЛАДНА ЕКОНОМІКА – ВІД ТЕОРІЇ ДО ПРАКТИКИ (2016)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дудар Т., Шумейко О..pdf434.9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.