Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/9145
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorУжва, Алла-
dc.date.accessioned2017-01-19T09:15:24Z-
dc.date.available2017-01-19T09:15:24Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationУжва, Алла. Продовольчий маркетинг в системі функціонування агробізнесу [Текст] / Алла Ужва // Прикладна економіка - від теорії до практики : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. [м. Тернопіль, 20 жовт. 2016 р.] / редкол. : Б. О. Язлюк, П. Р. Пуцентейло, Р. Ф. Бруханський [та ін.]; відп. за вип. П. Р. Пуцентейло. - Тернопіль : Вектор, 2016. - С. 230-232.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/9145-
dc.publisherТернопіль, Векторuk_UA
dc.titleПродовольчий маркетинг в системі функціонування агробізнесуuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:ПРИКЛАДНА ЕКОНОМІКА – ВІД ТЕОРІЇ ДО ПРАКТИКИ (2016)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ужва А..pdf433.54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.