Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/9150
Назва: Особливості застосування маркетингу на агропромислових підприємствах
Автори: Штельма, Наталія
Дата публікації: 2016
Видавництво: Тернопіль, Вектор
Бібліографічний опис: Штельма, Наталія. Особливості застосування маркетингу на агропромислових підприємствах [Текст] / Наталія Штельма // Прикладна економіка - від теорії до практики : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. [м. Тернопіль, 20 жовт. 2016 р.] / редкол. : Б. О. Язлюк, П. Р. Пуцентейло, Р. Ф. Бруханський [та ін.]; відп. за вип. П. Р. Пуцентейло. - Тернопіль : Вектор, 2016. - С. 243-244.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/9150
Розташовується у зібраннях:ПРИКЛАДНА ЕКОНОМІКА – ВІД ТЕОРІЇ ДО ПРАКТИКИ (2016)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Штельма Н..pdf428.92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.