Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/9721
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛучко, Наталія-
dc.date.accessioned2017-01-25T13:41:42Z-
dc.date.available2017-01-25T13:41:42Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationЛучко, Наталія. Управління маркетинговою діяльністю підприємств [Текст] / Наталія Лучко // Проблеми економіки України : зб. наук. пр. / редкол. : М. С. Пушкар, Я. В. Мех, В. З. Семанюк [та ін.] ; відп. за вип. М. С. Пушкар. - Тернопіль : ТНЕУ, 2011. - Вип. 15. - С. 173-176.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/9721-
dc.publisherТернопіль, ТНЕУuk_UA
dc.titleУправління маркетинговою діяльністю підприємствuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:ПРОБЛЕМИ ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
173-176.pdf192.59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.