Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 11.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2015Маркетингові інновації як пріоритетне джерело конкурентних переваг підприємствТарнавська, Наталія; Голоднюк, Олена; Tarnavska, Nataliia; Holodniuk, Olena
2015Теоретичні засади вимірювання продуктивності праці в сучасних умовахЛепейко, Тетяна; Lepeiko, Tetiana
2016Моніторинг задоволеності споживачів підприємства: методичний аспектРуденко, Микола; Rudenko, Mykola
2013Економічні інтереси стейкхолдерів підприємства: діалектична взаємодія систематизація, вибір способів узгодженняЛяшенко, Олександра; Lyashenko, Aleksandra
2010Підприємство як суб'єкт і об'єкт інституційної пасткиВашків, Олександр; Пода, Антоніна; Vashkiv, Olexandr; Poda, Antonina
2018Внутрішній контроль: сутність та особливості організації на підприємствах, які здійснюють комісійні операціїКузьма, Христина; Kuzma, Khrystyna
2012Інформаційні основи впровадження бізнес-розвідки на підприємствахГайда, Тарас; Hayda, Taras
2019Prerequisites for integrated reporting developmentShevchuk, Nataliia; Шевчук, Наталія
2022Маркетингові стратегії бізнес-систем у глобальному середовищіПархоменко, Наталія; Parkhomenko, Nataliia
2020Increasing the financial stability of enterprises with the help of financial analysis toolsLyubenko, Andriy; Shurpenkova, Ruslana; Sarahman, Oksana; Любенко, Андрій; Шурпенкова, Руслана; Сарахман, Оксана