Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29415
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ситникова, Наталія | - |
dc.contributor.author | Бухлова, Наталія | - |
dc.date.accessioned | 2018-06-05T09:52:22Z | - |
dc.date.available | 2018-06-05T09:52:22Z | - |
dc.date.issued | 2000 | - |
dc.identifier.citation | Ситникова, Н. Психолого-педагогічний портрет класу - основа проектування модульно-розвивальних занять [Текст] / Наталія Ситникова, Наталія Бухлова // Психологія і суспільство. - 2000. - № 2. - С. 152-158. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29415 | - |
dc.description.abstract | Пропонується науково зважений підхід до диференціації та індивідуалізації навчання, створення психолого-педагогічного портрету класу на основі комплексного соціально-психологічного діагностування як необхідної умови проектування навчальних занять у мо-дульно-розвивальній системі. | uk_UA |
dc.publisher | ТАНГ | uk_UA |
dc.subject | психолого-педагогічний портрет | uk_UA |
dc.subject | модульне заняття | uk_UA |
dc.subject | диференціація та індивідуалізація навчання | uk_UA |
dc.subject | модульно-розвивальна система | uk_UA |
dc.subject | проектування навчальних занять | uk_UA |
dc.title | Психолого-педагогічний портрет класу - основа проектування модульно-розвивальних занять | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Психологія і суспільство 2000 рік №2 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ситникова.pdf | 326.01 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.