Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29415
Назва: | Психолого-педагогічний портрет класу - основа проектування модульно-розвивальних занять |
Автори: | Ситникова, Наталія Бухлова, Наталія |
Ключові слова: | психолого-педагогічний портрет модульне заняття диференціація та індивідуалізація навчання модульно-розвивальна система проектування навчальних занять |
Дата публікації: | 2000 |
Видавництво: | ТАНГ |
Бібліографічний опис: | Ситникова, Н. Психолого-педагогічний портрет класу - основа проектування модульно-розвивальних занять [Текст] / Наталія Ситникова, Наталія Бухлова // Психологія і суспільство. - 2000. - № 2. - С. 152-158. |
Короткий огляд (реферат): | Пропонується науково зважений підхід до диференціації та індивідуалізації навчання, створення психолого-педагогічного портрету класу на основі комплексного соціально-психологічного діагностування як необхідної умови проектування навчальних занять у мо-дульно-розвивальній системі. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29415 |
Розташовується у зібраннях: | Психологія і суспільство 2000 рік №2 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ситникова.pdf | 326.01 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.