Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29483
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Устенко, Олександр | - |
dc.date.accessioned | 2018-06-07T12:33:07Z | - |
dc.date.available | 2018-06-07T12:33:07Z | - |
dc.date.issued | 2002 | - |
dc.identifier.citation | Устенко, О. Наукові школи як фундамент вищої освіти [Текст] / Олександр Устенко // Психологія і суспільство. – 2002. – № 3-4. – С. 11-19. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29483 | - |
dc.description.abstract | Наука, поряд з культурою та освітою, є винятково важливою сферою духовного виробництва суспільства. Основний продукт цього надскладного виробництва — нові фундаментальні знання — не лише перевіряє людський розум на досконалість і витонченість. Він ще й забезпечує технічний, соціальний і навіть політичний прогрес країни, Гарантує економічне та культурне процвітання нації. Ось чому неперехідне значення має чинник колективності добування теоретичних знань, котрий в історії людської цивілізації отримав повноформатне зосередження в діяльності дослідницьких груп, які прийнято називати науковими школами. | uk_UA |
dc.publisher | ТАНГ | uk_UA |
dc.title | Наукові школи як фундамент вищої освіти | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Психологія і суспільство 2002, № 3-4 (9-10) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Устенко.pdf | 253.41 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.