Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29483
Назва: | Наукові школи як фундамент вищої освіти |
Автори: | Устенко, Олександр |
Дата публікації: | 2002 |
Видавництво: | ТАНГ |
Бібліографічний опис: | Устенко, О. Наукові школи як фундамент вищої освіти [Текст] / Олександр Устенко // Психологія і суспільство. – 2002. – № 3-4. – С. 11-19. |
Короткий огляд (реферат): | Наука, поряд з культурою та освітою, є винятково важливою сферою духовного виробництва суспільства. Основний продукт цього надскладного виробництва — нові фундаментальні знання — не лише перевіряє людський розум на досконалість і витонченість. Він ще й забезпечує технічний, соціальний і навіть політичний прогрес країни, Гарантує економічне та культурне процвітання нації. Ось чому неперехідне значення має чинник колективності добування теоретичних знань, котрий в історії людської цивілізації отримав повноформатне зосередження в діяльності дослідницьких груп, які прийнято називати науковими школами. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29483 |
Розташовується у зібраннях: | Психологія і суспільство 2002, № 3-4 (9-10) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Устенко.pdf | 253.41 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.