Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29780
Назва: | Психолого-аналітичні аспекти використання методів активізації творчого мислення студентів |
Автори: | Алімова, Світлана |
Ключові слова: | психолого-аналітичні аспекти індивідуалізована стратегія творчої діяльності методи науково-технічної творчості творче мислення психологічна інерція психологічне відторгнення |
Дата публікації: | 2005 |
Видавництво: | ТАНГ |
Бібліографічний опис: | Алімова, С. Психолого-аналітичні аспекти використання методів активізації творчого мислення студентів [Текст] / Світлана Алімова // Психологія і суспільство. – 2005. – № 1. – С. 63-68. |
Короткий огляд (реферат): | Проведено аналіз психологічної взаємозалежності між мисленням та уявою у процесі творчого акту; окреслені шляхи подолання психологічної інерції; розглянуто залежність між психологічним відторгненням і ступенем складності задач; намічені принципи і способи використання індивідуалізованої стратегії творчої діяльності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29780 |
Розташовується у зібраннях: | Психологія і суспільство 2005, № 1 (19) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Алімова.pdf | 496.31 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.