Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29800
Назва: | Час та особливості його перебігу в модульно-розвивальному процесі |
Автори: | Гуменюк, Оксана |
Ключові слова: | опосередковано і безпосередньо пережитий час минуле теперішнє майбутнє і вічне модульно-розвивальна система сфери змістового модуля навчальний модуль як реальна розвивальна взаємодія у просторі-часі |
Дата публікації: | 2005 |
Видавництво: | ТДЕУ |
Бібліографічний опис: | Гуменюк, О. Час та особливості його перебігу в модульно-розвивальному процесі [Текст] / Оксана Гуменюк // Психологія і суспільство. – 2005. – № 2. – С. 94-99. |
Короткий огляд (реферат): | Під час психологічного аналізу коротко висвітлюється ретроспективний погляд на проблему пізнання часу в житті людини, його роль у сьогоденні та значення у модульно-розвивальному навчальному процесі. У зв’язку з цим у роботі обґрунтовується ідея суб’єктивного уможливлення такого функціонування безпосередньо та опосередковано пережитого часу у циклічному процесі модульно-розвивальної освітньої взаємодії, коли останній, на противагу перебігу фізичного часу, здійснюється у потоці психодуховних переходів від вічного до майбутнього через теперішнє у минуле. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29800 |
Розташовується у зібраннях: | Психологія і суспільство 2005, № 2 (20) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Гуменюк.pdf | 353.99 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.